Wednesday, June 10, 2009

..FaMiLy DaY(Mse thn baru cina2009)..

..1 fmly belah mama aku g p.pangkor..sb kami ada fmly day..hari yg di nanti telah pun tibe..kami gerak dari KL jumaat mlm..pastu kami bermalam di kg papa aku di kg ayer itam,jln bidor..
ni gmbr aku mase tgu kereta papa aku di basuh....kami msh di KL mase ni..

penat la gaks tgu..hehehe.....
dri kiri:adik sedare,opah ku yg tercinta,mama yg tersyg...inilah keluarga besar aku..ni baru 1/10....
mase kami dah ada di jeti p.pangkor..ngah tgu ahli keluarga ku berkumpul..dah la panas..sbr jelah dik oi....dari kiri:aunty aku(mak tam) dgn baby die,baju merah 2 shafiq,opah n mama aku..
ni mase dlm fery..separuh dr tmpt duduk dlm fery ni (tingkat atas) ni adalah fmly aku jer..besarkan..huhuh..orgnyre pun bsr2...hehehe...
ni lah tmpt kami beradu..huhuh..aku ni mmg suke tangkap gambor..dlm bilik pun aku tangkap..sory yer kengkawan bilik bersepah sikit..hehehe...
shoping time..dari kiri my lovely mom's..then aunty(Teh) aku..tudung putih 2 adik aku yg selalu control cun..yg paling kanan sekali cousin aku yg comel cm aku gaks..hikshiks..aku xde dlm gambor ni sb akulah tukang ambik gambor..haaaa...ni lah gerai2 yg ada di pangkor ni...wah...aku ni leh jd pemandu pelanconglah...siap promote lg tuh..
ha kak tie...pilih jgn xpilih..beli tuk Dah 1 yer..hehehe...haha..ni mkn time...tp yg dasyat nyre kami cri tmpt mkn sume penuh...sian kami tau...

2 comments:

  1. bila la aku nk smpai pangkor ni...

    ReplyDelete
  2. xpe...nanti ko ajak la amrul g jln2 blah sane lak...hikshiks...

    ReplyDelete